TRAVEL YOUR BUSINESS SPEECH

- CORPORATE -

Clarificare importantă: Orice comunicare în fața unui grup de minim 2-3 persoane ține de domeniul comunicării publice!

DE CE PUBLIC SPEAKING ÎN COMPANIA TA?

Deoarece în secolul XXI:

1. CEO-UL DEVINE PARTE CHEIE DIN IMAGINEA COMPANIEI

60% din companiile prezente în 1970 pe lista Fortune 500 nu mai existau pe piață la începutul secolului XXI. Una din explicațiile majore este că multe companii nu au înțeles trecerea pe care o impune secolul XXI de la Managerul-Paianjen la Managerul-Leu. PAIANJENUL este neobositul adminstrator orientat spre detalii care leagă împreună toată structura companiei. LEUL este managerul cu personalitate de marketing, cel care prin propriile abilități de comunicare oferă credibilitate, atractivitate și grandoare companiei și produselor/serviciilor acesteia.

(James C. Humes , 2002)

2. LEADERSHIPUL ȘI MANAGEMENTUL SUNT DISTRIBUITE LA TOATE NIVELURILE COMPANIEI

Succesul companiei nu este dat doar de nivelul de top-management. Dezvoltarea ei este potențată de eficiența liderilor prezenți în fiecare nivel al companiei, iar în eficiența acestora abilitățile de comunicare publică joacă un rol cheie.

3. LIDERUL ESTE CEL CE INSPIRĂ ȘI SUSȚINE ECHIPA

Modelul echipei care urmează direcția indicată de lider este înlocuit cu modelul echipei care implentează cu entuziasm soluția la care a ajuns împreună cu liderul, deplin convinsă de eficiența acesteia. Liderul, prin abilități de comunicare excelente explică la fiecare pas, negociază cu echipa și motivează echipa pe tot parcursul implementării unui proiect.

4. LIDERUL FACILITEAZĂ SCHIMBAREA

Trăim într-un secol foarte dinamic. Schimbările din companie nu doar că sunt sănătoase dar devin și obligatorii. Doar companiile care se adaptează, eficientizează și inovează rămân puternice pe piață. Schimbarea presupune efort, risc, explorarea necunosctului. Rezistența la schimbare devine inevitabilă. Însă schimbarea trebuie acceptată de întreagă echipă. Liderul poate ajuta echipa să înțeleagă și să îmbrățișeze schimbarea doar printr-un discurs persuasiv care se adresează deoptrivă minții și inimii, rațiunii și emoțiilor.

5. PREZENTĂRILE DEVIN INSTRUMENTE INDISPENSABILE ÎN RELAȚIA CU CLIENȚII

Fie că este vorba de prezentarea (pe  Skype sau nu) a propriei experiențe profesionale, fie că este vorba de prezentarea unui proiect al companiei, abilitățile de comunicare sunt în mod frecvent un factor decisiv în relația cu clienții sau cu potențiali clienți.

6. ACȚIUNEA DE KNOWLEDGE SHARING (împărtășirea cunoștințelor) ESTE O RESURSĂ IMENSĂ

Atât în procesul de formare a actualilor angajați, cât și în cel de recrutare de noi angajați, knowledege sharing-ul poate aduce rezultatele dorite doar atunci când abilitățile de public speaking sunt prezente.

PROGRAMUL DE PUBLIC SPEAKING TRAVEL YOUR BUSINESS SPEECH (30% TEORIE ȘI 70% PRACTICĂ) răspunde la toate aceste nevoi ale companiilor.

Elementele de bază ale Metodei Unice de PUBLIC SPEAKING TRAVEL YOUR SPEECH sunt adaptate la nivelul conținutului, ilustrațiilor și exercițiilor pentru nevoile unei companii.

În câteva cuvinte fundamentele metodei TRAVEL YOUR SPEECH:

20 de ani de experiență în public speaking

Studii de specialitate în comunicare, psihologie și leadership

Analiza teoriilor științifice asupra comunicării

Adaptarea discursului public la provocările secolului XXI

Studierea oratorilor celebrii și a celor mai de impact discursuri din istorie

Analiza celor mai populare cărți despre Public Speaking

Rolul discursului în domeniul Business

Feedback constant pentru susținerea discursurilor publice din partea unui mentor și a unei echipe de specialiști.

Vă prezentăm principalele obiective și provocări (sub formă de întrebări) ale PROGRAMULUI DE PUBLIC SPEAKING TRAVEL YOUR BUSINESS SPEECH (30% TEORIE ȘI 70% PRACTICĂ):

CUM SĂ SUSȚII UN DISCURS CU IMPACT în orice situație?

CUM SĂ TE FACI REMARCAT, TU ȘI COMPANIA TA, printr-o scurtă prezentare într-un context dat?

Cum să prezinți un proiect/produs TEHNIC într-o manieră INTERESANTĂ ȘI ATRACTIVĂ pentru un public larg?

Cum să conferi SEMNIFICAȚIE informațiilor de natură NUMERICĂ ȘI STATISTICĂ?

CUM SĂ-ȚI MOTIVEZI ECHIPA când ea este cu MORALUL LA PĂMÂNT?

CUM SĂ CONVINGI ECHIPA când ea se opune SCHIMBĂRII?

Cum să te adresezi prin discurs și MINȚII (COGNIȚIE) și INIMII (EMOȚIE)?

Obiectivele de mai sus pot fi atinse prin parcugerea ambelor etape de mai jos:

ETAPA 1

TRAVEL YOUR BUSINESS SPEECH – BASIC TRAINING

Cum învingem TEAMA DE A VORBI ÎN PUBLIC?

Pregătirea CONȚINUTULUI unui discurs cu impact

SUSȚINEREA discursului: verbal, paraverbal, nonverbal – tehnici DE ÎNVĂȚARE

Tehnicile CONECTĂRII CU PUBLICUL

Discursul secolului XXI și rolul său ÎN DOMENIUL BUSINESS

SUPORTUL AUDIOVIZUAL ( PowerPoint, Imagini, Grafice, Filmulețe etc) și discursul public

Discursul și EMISFERELE CEREBRALE

Discursul și TEORIA HAOSULUI

Tehnici oratorice de bază

EVALUAREA discursului și FEEDBACKUL

Discursul și AUDITORIUL său, și MULTE ALTELE!

Posibilitatea (în funcție de alegerea fiecărui cursant în parte) de a susține un discurs și de a primi feedback.

ETAPA 2

TRAVEL YOUR BUSINESS SPEECH – ADVANCED TRAINING

Tehnicile avansate TRAVEL YOUR SPEECH pentru un discurs cu mare impact

3 tehnici esențiale: REPETIȚIA, ANTITEZA ȘI AFIRMAȚIA IMPREVIZIBILĂ;

Secretele unui discurs PERSUASIV,

Elemente fundamentale de DESIGN pentru SUPORTUL AUDIOVIZUAL,

Rolul POVEȘTILOR într-un discurs cu IMPACT,

Folosirea eficientă a UMORULUI,

SPONTANEITATEA ȘI IDEILE-CADOU primite chiar în timpul discursului,

Cum face față vobitorul SITUAȚIILOR DIFICILE ȘI NEAȘTEPTATE

folosirea eficientă a UMORULUI,

SPONTANEITATEA ȘI IDEILE-CADOU primite chiar în timpul discursului,

Posibilitatea (în funcție de alegerea fiecărui cursant în parte) de a susține un discurs și de a primi feedback.

!!! CELE DOUĂ ETAPE INCLUD ELEMENTE ESENȚIALE DE:

LEADERSHIP, deoarece marii vorbitori devin mari lideri, și marii lideri devin mari vorbitori.

DEZVOLTARE PERSONALĂ FUNDAMENTATĂ PE VALORI, deoarece mesajul tău... ești în primul rând tu însuți, iar caracterul tău este primul fundament ce conferă AUTENICITATE discursului tău.

Durata fiecarei etape de training este de 12 h  (format recomandat: 2 zile cu 6h/zi)

Numărul recomandat pentru o grupă de training = aproximativ 20 de persoane

Durata și conținutul trainingului pot fi adaptate în funcție de specificul și nevoile fiecărei companii în parte.

 

DACĂ SUNTEȚI INTERESAȚI, CONTACTAȚI-NE PE EMAIL

la adresa office@actumtraining.ro